
Politika kakovosti Zdravstvenega doma Radeče
V našem ZD se že od ustanovitve zavedamo, da so poleg ustvarjanja ugodnih poslovnih rezultatov pomembne aktivnosti, ki zaposlenim in prebivalcem v okolju, v katerem zdravstveni dom deluje, omogočajo bogatejše, kakovostnejše in lepše življenje.
Prizadevamo si pridobiti, motivirati in obdržati zavzete in sposobne sodelavce in graditi kulturo zaupanja med sodelavci, pacienti in širšim družbenim okoljem. V ta namen želimo pri izvajanju naših storitev obvladovati vse dejavnike, ki kakorkoli vplivajo na varnost in kakovost izvajanja naših storitev ter zadovoljstvo pacientov, zaposlenih in ostalih deležnikov. Za naše paciente si želimo, da v naši ustanovi prejmejo najboljše možne zdravstvene storitve.
Zaposlenim omogočamo strokoven in osebnostni razvoj, vzpodbudno delovno okolje v katerem so zaposleni lahko učinkoviti, inovativni ter osredotočeni na čim boljše izide pri pacientih. Vse te aktivnosti s pomočjo standarda kakovosti ISO 9001 povezujemo v učinkovit sistem vodenja z namenom, da dosežemo visoko stopnjo zadovoljstva pacientov, zaposlenih in družbenega okolja.
Želimo si, da bodo pacienti v naši ustanovi zdravljeni najbolj optimalno, zaposleni bodo imeli pozitivno delovno okolje, vodje poslovno uspešno organizacijo z maksimalno urejenimi notranjimi procesi in dobro ter zaupanja vredno javno podobo.
Ta politika kakovosti in opredeljeno poslanstvo, vizija in vrednote zavezujejo vse zaposlene v ustanovi, da jih s svojim osebnim zgledom dnevno udejanjamo.
Franci Čeč
Direktor ZD Radeče